Tuesday, April 7, 2009

bonjour!

haha a change in language but I am still taking German I've got no choice! lols

I love this French Song I like Edith Piaf rather than Martini Pink's version but both are as good :)



je ne veux pas travailler ( I don't want to work today)

Ma chambre a la forme d´une cage
Le soleil passe son bras par la fenetre
les chasseurs a ma porte
Comme des petits soldats
Qui veulent me´prendre

Je ne veux pas travailler
Je ne veux pas déjeuner
Je veux seulement oublier
Et puis je fume

Déja j´ai connu le parfum de l´amour
Un millions de roses
Némbaumeraient pas autant
Maintenant une seule fleur
Dans mes entourages
Me rend malade

Je ne veux pas travailler
Je ne veux pas déjeuner
Je veux seulement oublier
Et puis je fume

Je ne suis pas fiére de sa
vie qui veut me tuer
C´est magnifique
Etre sympathique
Mais je ne le connais jamais

Je ne veux pas travailler non
Je ne veux pas déjeuner
Je veux seulement oublier
Et puis je fume

Je ne suis pas fiére de sa
vie qui veut me tuer
C´est magnifique
Etre sympathique
Mais je ne le connais jamais

Je ne veux pas travailler non
Je ne veux pas déjeuner
Je veux seulement oublier
Et puis je fume

Sun streams through the bars
Of this cage: my boudoir
While the soldier awaits me
He stands at my door
There�s a hunter inside him I see in his eyes
That he waits impatiently to claim his prize

I don�t want to work today
I don�t even want to eat
I just want to smoke away
Every ugly memory.

Once I knew love�s sweet perfume
Fragrant as a million flowers
Now a sole rose in my room
Sickens me with odors sour.

I don�t want to work today
I don�t even want to eat
I just want to smoke away
Every ugly memory.

To be assured, this life of mine
Will be the very death of me.
And yet, ashamed, I sell myself
Into a willing slavery
I guess to be of high repute
Was never in my destiny

I don�t want to work today
I don�t even want to eat
I just want to smoke away
Every ugly memory.

No comments:

Followers

Tagboard / Comment on Post